Семінари, тренінги, консультативна робота
2.1. Навчально-практичний курс «Аутизм: проблеми комплексної допомоги. Концепція ТЕССН: методи і методики»
Унікальний курс для спеціалістів «Аутизм: проблеми комплексної допомоги. Концепція ТЕССН: методи і методики» розрахований на два роки навчання. Курс організований Центром неперервної освіти спільно з Консультативним центром “ГО «Справа Кольпінга в Україні», Фондом «Дитина з майбутнім» при підтримці Національного педагогічного імені М.Драгоманова.
Курс містить 4 модулі, кожен з яких передбачає 4 семінари. Координатор курсу – доктор психологічних наук, професор кафедри психології Львівського національного університету імені Івана Франка Катерина Островська.
Заняття відбуваються раз на місяць в Києві, Львові і Луцьку з вересня 2014 року по квітень 2016. Слухачі можуть відвідувати кожний семінар чи модуль окремо.
Навчання на семінарі дає учасникам загальні знання з конкретної теми, вказаної в програмі. В результаті навчання кожен учасник отримує свідоцтво Інституту післядипломної освіти та доуніверситетської підготовки і сертифікат Фонду «Дитина з майбутнім» за підписом лектора.
Навчання в рамках 1-го модуля курсу дає можливість оволодіти принципами роботи за методикою ТЕАССН з обов’язковою наступною супервізією.
Навчання дозволить учасникам працювати з дітьми з порушенням психофізичного розвитку в інклюзивних дошкільних закладах і школах за найновішими європейськими та американськими технологіями в якості асистента дитини або спеціаліста при наявності диплому державного зразка про педагогічну або психологічну освіту.
2.2. Курси за програмою «Асистент вчителя в інклюзивній школі» (за фінансової підтримки Представництва OeAD у Львові)
Посада «Асистент вчителя інклюзивного навчання» передбачає надання допомоги вчителю в організації, підтримці та здійсненні навчально-виховного процесу.
Курсова перепідготовка педагогічних працівників за програмою «Асистент вчителя інклюзивного навчання» передбачає виклад:
1) ключових питань процесу інклюзивного навчання;
2) ролі та кваліфікаційних вимог асистента вчителя;
3) особливостей організації діяльності інклюзивного навчального закладу;
4) основ розуміння особливих потреб учнів та питання супроводу;
5) питання комунікації та партнерства.
Курси за програмою «Асистент вчителя в інклюзивній школі» складаються протягом календарного року з двох модулів тривалістю 72 години кожен: І модуль – березень – квітень, ІІ модуль – жовтень – листопад.