«Аутизм: проблеми комплексної допомоги. Концепція ТЕССН: методи і методики»
Навчальний план
курсів за програмою
«Аутизм: проблеми комплексної допомоги. Концепція ТЕССН: методи і методики»
(4 модулі)
І модуль – 72 години | |
1. | Складання індивідуальної програми (секвенції, когнітивна програма) |
2. | Закономірності нормального і патологічного розвитку дитини. Огляд основних діагностичних методик, зокрема ADOS, ADOS-2, ADI-R. Діагностика дітей з аутизмом (PEP-R; AAPEP; CARS, спостереження, опитування батьків). |
3. | Медичні аспекти допомоги дітям з РАС |
4. | Моніторинг засвоєного матеріалу (супервізія) |
ІІ модуль – 72 години | |
1. | Застосування арт-терапії у роботі з дітьми з РАС |
2. | Альтернативна комунікація в роботі з дітьми з РАС |
3. | Короткотермінова терапія в роботі з дітьми з РАС |
4. | Моніторинг засвоєного матеріалу (супервізія) |
ІІІ модуль – 72 години | |
1. | Системна терапія в роботі з дітьми з РАС |
2. | Застосування інтерактивного відеотренінгу (VIT) у роботі з дітьми з РАС. |
3. | Робота з винятками, як метод закріплення позитивних форм поведінки у дітей з РАС. |
4. | Моніторинг засвоєного матеріалу (супервізія) |
ІV модуль – 72 години | |
1. | Робота з сенсорно-моторною сферою у дітей з РАС |
2. | Вісім книжечок Саттон (біхевіоральна терапія) |
3. | Методика «Шернборн» (фізична реабілітація дітей з РАС). |
4. | Моніторинг засвоєного матеріалу (супервізія) |