«АВС короткотермінової терапії зосередженої на рішенні BSFT»
Навчальний план
тренінгу за програмою «АВС короткотермінової терапії зосередженої на рішенні BSFT»
| тема | кількість годин | ||
| лек-ції | практичні
заняття |
разом | |
| І сесія | 18 | ||
| § Вступ. Поняття про терапію, сконцентровану на розв’язанні | 2 | ||
| § Історія виникнення короткотермінової терапії | 2 | ||
| § Загальні принципи роботи. Основна філософія | 2 | ||
| § Основні етапи роботи: загальний огляд | 2 | ||
| § Перший етап – „Розмова, вільна від проблеми” | 10 | ||
| ІІ сесія | 18 | ||
| § Другий етап – „Наближення до проблеми” | 4 | ||
| § Третій етап – „Питання про мету” | 4 | ||
| § Психотерапевтичні стосунки | 2 | ||
| § Четвертий етап – „Питання про винятки” | 4 | ||
| § Четвертий етап (продовження) – „Питання про диво” | 4 | ||
| ІІІ сесія | 18 | ||
| § Вправляння у техніках „Питання про винятки” і „Питання про диво” | 4 | ||
| § П’ятий етап – „Шкалювання”. Шкалювання як окрема психотерапевтична техніка | 4 | ||
| § Технологія EARS | 4 | ||
| § Шостий етап – „Перший крок” | 4 | ||
| § Сьомий етап – „Перерва” | 2 | ||
| 1. | |||
| IV сесія | 18 | ||
| § Восьмий етап – „Зворотна інформація” | 4 | ||
| § „Компліменти”, „Обґрунтування”, „Домашнє завдання” | 4 | ||
| § Види клієнтів та необхідні для них етапи роботи | 4 | ||
| § Робота з важкими клієнтами | 4 | ||
| § Схема наступної сесії. Труднощі, які можуть виникати на наступній сесії | 2 | ||
| ВСЬОГО: | 18 | 54 | 72 |