Курси підвищення психологічної компетентності
|
Назва курсів (тренінгів, навчальних семінарів) |
кількість годин | |
|
Навчально-практичні курси |
||
| «Аутизм: проблеми комплексної допомоги» | 72 | |
| «Аутизм: проблеми комплексної допомоги. Концепція ТЕССН: методи і методики» | 4 модулі по 72 години кожен |
|
| «Асистент вчителя в інклюзивній школі» | 2 модулі по 72 кожен |
|
| «Інклюзивна освіта: роль і завдання асистента вчителя» | 36 | |
| «Гіперактивність: проблеми комплексної допомоги» | 72 | |
| «Диференційоване оцінювання та диференційоване навчання в інклюзивному класі» | 72 | |
| «Альтернативні методи комунікації у роботі з дітьми з аутизмом та розладами мовлення» | 36 | |
| Цикл «АВС короткотермінової терапії зосередженої на вирішенні BSFT» | 72 | |
| «Системна та короткотермінова терапія» | 72 | |
| «Психолого-педагогічні дисципліни з методикою викладання фахової дисципліни» | 72 | |
|
Навчальні тренінги |
||
| «Формування команди» | 16 | |
| «Публічний виступ» | 16 | |
| «Розв’язання конфліктів» | 16 | |
| «Проведення наради» | 16 | |
| «Прийняття рішень» | 16 | |
| «Інтерактивні методи навчання дорослих» | 16 | |
| «Тренінг особистісної зрілості» | 16 | |
| «Тренінг умінь самоменеджменту (самоорганізування особистості)» | 16 | |
| «Психологія ресурсної особистості» | 16 | |
| «Психологія особистості (психологічний портрет та характеристика)» | 16 | |
| «Мотивація особистості (психологія мотивації поведінки та мотивування людини)» | 16 | |
| «Сучасна педагогічна психологія (гуманістична парадигма навчання та розвитку)» | 16 | |
| «Програма раннього розвитку дитини» | 16 | |
| «Гіперактивна дитина в школі. Стратегії корекції поведінки та академічної успішності» | 16 | |