Курси підвищення психологічної компетентності
Назва курсів (тренінгів, навчальних семінарів) |
кількість годин | |
Навчально-практичні курси |
||
«Аутизм: проблеми комплексної допомоги» | 72 | |
«Аутизм: проблеми комплексної допомоги. Концепція ТЕССН: методи і методики» | 4 модулі по 72 години кожен |
|
«Асистент вчителя в інклюзивній школі» | 2 модулі по 72 кожен |
|
«Інклюзивна освіта: роль і завдання асистента вчителя» | 36 | |
«Гіперактивність: проблеми комплексної допомоги» | 72 | |
«Диференційоване оцінювання та диференційоване навчання в інклюзивному класі» | 72 | |
«Альтернативні методи комунікації у роботі з дітьми з аутизмом та розладами мовлення» | 36 | |
Цикл «АВС короткотермінової терапії зосередженої на вирішенні BSFT» | 72 | |
«Системна та короткотермінова терапія» | 72 | |
«Психолого-педагогічні дисципліни з методикою викладання фахової дисципліни» | 72 | |
Навчальні тренінги |
||
«Формування команди» | 16 | |
«Публічний виступ» | 16 | |
«Розв’язання конфліктів» | 16 | |
«Проведення наради» | 16 | |
«Прийняття рішень» | 16 | |
«Інтерактивні методи навчання дорослих» | 16 | |
«Тренінг особистісної зрілості» | 16 | |
«Тренінг умінь самоменеджменту (самоорганізування особистості)» | 16 | |
«Психологія ресурсної особистості» | 16 | |
«Психологія особистості (психологічний портрет та характеристика)» | 16 | |
«Мотивація особистості (психологія мотивації поведінки та мотивування людини)» | 16 | |
«Сучасна педагогічна психологія (гуманістична парадигма навчання та розвитку)» | 16 | |
«Програма раннього розвитку дитини» | 16 | |
«Гіперактивна дитина в школі. Стратегії корекції поведінки та академічної успішності» | 16 |